Teatralny znak jakości
Poproszono nas o zaprojektowanie logo i komunikacji wizualnej dla Teatralnego znaku jakości. Ta innowacyjna inicjatywa kulturalna to zbiór dobrych praktyk, mających na celu promowanie współpracy opartej na atmosferze zaufania i szerokiej koncepcji społecznej odpowiedzialności za teatry, ośrodki teatralne, organizatorów festiwali i długoterminowe projekty teatralne.
We were asked to design a logo and visual communication for Theater Quality Label. This innovative cultural initiative is a set of „good practices” aimed at promoting cooperation based on the atmosphere of trust and broad concept of social responsibility for theaters, theatrical centers, festival organizers and long-term theater projects.
visual communication / design / print / web
![Galeria projektu Teatralny znak jakości](https://moodagency.pl/wp-content/uploads/2018/12/1-5.jpg)
![Galeria projektu Teatralny znak jakości](https://moodagency.pl/wp-content/uploads/2018/12/tzj_01.gif)
![Galeria projektu Teatralny znak jakości](https://moodagency.pl/wp-content/uploads/2018/12/001.jpg)
![Galeria projektu Teatralny znak jakości](https://moodagency.pl/wp-content/uploads/2018/12/02.jpg)
![Galeria projektu Teatralny znak jakości](https://moodagency.pl/wp-content/uploads/2018/12/03.jpg)
![Galeria projektu Teatralny znak jakości](https://moodagency.pl/wp-content/uploads/2018/12/4-4.jpg)
![Galeria projektu Teatralny znak jakości](https://moodagency.pl/wp-content/uploads/2018/12/55-1.jpg)
![Galeria projektu Teatralny znak jakości](https://moodagency.pl/wp-content/uploads/2018/12/tzj1.gif)
![Galeria projektu Teatralny znak jakości](https://moodagency.pl/wp-content/uploads/2018/12/tzj2.gif)