DRINKWEAR

Maxim Ceramics jest ekspertem w ubieraniu drinkware’ów. Markę charakteryzuje silne technologicznie know-how oraz imponujące biznesowe relacje z polskim i europejskim rynkiem reklamowym. DRINKwear – nowy sub brand marki, ubiera porcelanę, szkło oraz metal dając przedmiotom codziennego użytku wyjątkowy charakter w ambitnej wizualnie przestrzeni.

Efektem naszej pracy jest pełna identyfikacja wizualna DRINKwear obejmująca znak graficzny, formaty reklamowe web/print oraz linię kreatywną produktów. Klucz wizualny oparty jest na silnych kontrastach barwnych, oraz zestawie rysunków odwołujących się do procesu personalizacji produktów do picia. Dobrze ubranych.

Maxim Ceramics is a leader among Polish manufacturers of dedicated porcelain, glass and metal products. The brand is characterized by cutting-edge technological know-how and established business relations with Polish and European advertising markets. DRINKwear, Maxim’s new sub-brand, aims at giving a new direction to a personalization potential by “dressing up” products of everyday use.

Our proposal for DRINKwear’s visual identity consists of logo design, advertising formats both for print and digital and various product lines. Key visual is based on strong color contrasts and shapes that take inspiration from the production process of ceramic objects: modeling, dyeing and firing. 
DRINKware. Smartly-dressed.

Project has been mentioned in The Best Brand Designs by DesignRush:
https://spotlight.designrush.com/

Fields: Branding, Visual Communication, Naming, Print and motion design.